Świadczymy profesjonalne usługi informatyczne, outsourcing IT w zakresie zarządzania infrastrukturą sieciową i serwerową, utrzymania aplikacji i baz danych, backupu i archiwizacji, monitoringu IT. Nasza firma skupia się na zapewnieniu wszechstronnej obsługi dla przedsiębiorstw, obejmującej zarówno analizę i doradztwo, jak i wykonawstwo. Nasze zaangażowanie w terminowe i rzetelne wykonywanie powierzonych zadań w zakresie outsourcingu IT czyni nas wartościowym partnerem biznesowym. W ciągu wielu lat działalności zdobyliśmy zaufanie wielu klientów, którzy doceniają niezawodność i jakość naszych rozwiązań.

Dlaczego warto skorzystać z outsourcingu?

  • oszczędność kosztów w porównaniu z utrzymaniem własnego działu IT.
  • gwarancja pełnej odpowiedzialność za jakość usług informatycznych
  • większy wybór i zakres usług informatycznych
  • elastyczność współpracy, umożliwiająca indywidualne ustalenie warunków
  • możliwość rozwoju współpracy o nowe usługi w zgodzie z Twoimi potrzebami
  • dostęp do zespołu specjalistów z różnorodnymi kompetencjami
  • wieloletnie doświadczenie gwarantujące sprawdzone i skuteczne rozwiązania
  • dostęp do najnowocześniejszych rozwiązań informatycznych, które podnoszą efektywność działania firmy

 

Wykorzystujemy m.in. technologię:

 


 

Jeżeli jesteś zainteresowany usługami outsourcingu IT wypełnij krótki formularz poniżej, a my skontaktujemy się z Tobą.

 

 

Leave this field blank

Addconnect Krzysztof Siwiec informuje - zgodnie z art. 13 ust.1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej RODO – iż:


• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Addconnect Krzysztof Siwiec z siedzibą 02-673 Warszawa ul. Gandalfa 1/50,

• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w związku z nadesłaniem przez Panią/Pana korespondencji za pomocą formularza na stronie WWW, przy czym przetwarzanie w tym przypadku odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez administratora, którymi są: załatwienie sprawy z którą zwraca się osoba, a także utrzymanie kontaktu z każdym zainteresowanym, jako potencjalnym klientem,

• celem przetwarzania jest załatwianie spraw zawartych w korespondencji przesłanej przez Panią/Pana, a także udzielenie Pani/Panu odpowiedzi,

• Pani/Pana dane będą ujawniane następującym kategoriom odbiorców: upoważnionym i przeszkolonym osobom przetwarzającym dane, podmiotom przetwarzającym na podstawie umów zawartych na piśmie, operatorom pocztowym w celu doręczania korespondencji,

• okres przechowywania danych zależy od charakteru (treści) nadesłanej korespondencji, jednak termin usunięcia danych nie jest późniejszy niż 10 lat od momentu załatwienia sprawy, z którą zwrócił się respondent,

• ma Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Ponadto, na podstawie art. 21 ust.1 RODO, ma Pani/Pan prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu - z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją - wobec przetwarzania Pani/Pana danych.